Kompanija

Kompanija Navion Consulting je osnovana decembra 2010. godine u Beogradu.

Pružamo profesionalne usluge u konsaltingu, implementaciji, treningu, razvoju i korisničkoj podršci integrisanih poslovnih rešenja.

Naš tim čine sertifikovani konsultanti sa značajnim iskustvom iz različitih oblasti informacionih tehnologija, koja su sticali u mnogim projektima i preduzećima.

Višegodišnje iskustvo u raznim poslovnim oblastima kombinovano sa vrhunskim znanjem o proizvodu koji implementiramo, korišćenje godinama usavršavane metodologije, uz poseban pristup svakom klijentu, rezultovalo je velikim brojem uspešnih projekata.

Osnovna delatnost je fokusirana na Microsoft Dynamics poslovnim rešenjima i njihovoj integraciji sa drugim poslovnim rešenjima, na Microsoft-ovoj i drugim platformama.

POSLOVNA STRATEGIJA

Stav kompanije je da zadovoljstvo korisnika može da se postigne samo potpunom posvećenošću njegovim potrebama, zahtevima i očekivanjima.

Naš cilj je pružanje kvalitetnih usluga i pronalaženje optimalnih rešenja da bi se odgovorilo na sve zahteve korisnika, što se u današnje vreme može postići samo stalnim usavršavanjem zaposlenih i praćenjem novih trendova u informacionim tehnologijama.

Kvalitet usluga koje pružamo učinio nas je, u vrlo kratkom vremenu, prepoznatljivim na tržištu.

 

USLUGE

Usluge u fazi dijagnostike sistema

Cilj ove faze je da klijent dobije najbolji predlog na koji način treba do promeni svoj postojeći informacioni sistem da bi stigao do željenih rezultata.

Rezultat treba da bude predlog rešenja, ponuda i terminski plan za predloženo rešenje. U okviru ove faze, u zavisnosti od složenosti sistema koji se analizira, primenjuju se različite aktivnosti kao što su:

  • Definisanje dokumenta o poslovnim procesima korisnika
  • Razmatranje funkcionalnosti postojećih softvera u upotrebi kod korisnika
  • Analiza već definisanih poslovnih procedura (ako takve postoje), koliko ih podržava postojeći IS i koliko se primenjuju u praksi
  • Sagledavanje postojeće IT infrastrukture

 

Usluge u fazi implementacije sistema

Implementacija počinje potpisivanjem ugovora u kome je precizno definisan opseg projekta, a završava se puštanjem sistema (ili dela sistema) u rad.

U zavisnosti od veličine i složenosti projekta, način implementacije se može značajno razlikovati. Neke standardne aktivnosti tokom implementacije su:

  • Analiza razlika i usklađenosti MS Dynamics rešenja sa potrebama korisnika (GAP/FIT analiza)
  • Prilagođavanje softverskih proizvoda specifičnim potrebama klijenta
  • Integracija sa drugim softverskim rešenjima u upotrebi
  • Opšta i napredna obuka korisnika
  • Migracija i konsolidacija podataka iz starih sistema

 

Usluge u fazi eksploatacije sistema

Svako preduzeće je promenljiv sistem koji prolazeći kroz razne životne cikluse menja prioritete u poslovanju, a samim tim zahteve i očekivanja od informacionog sistema.

Implementirano poslovno rešenje mora da odgovori tim zahtevima za promenama. Nakon završene implementacije pružamo sledeće usluge:

  • Korisnička podrška
  • Prilagođavanje sistema promenama u preduzeću nastalim nakon početka eksploatacije (novi poslovni procesi, proširenje delatnosti)
  • Upgrade – zamena postojeće verzije softverskog rešenja novijom verzijom.

MENADŽMENT KOMPANIJE