Kompanija
Kompanija Navion Consulting je osnovana decembra 2010. godine u Beogradu.
Pružamo profesionalne usluge u konsaltingu, implementaciji, treningu, razvoju i korisničkoj podršci integrisanih poslovnih rešenja.
Naš tim čine sertifikovani konsultanti sa značajnim iskustvom iz različitih oblasti informacionih tehnologija, koja su sticali u mnogim projektima i preduzećima.
Višegodišnje iskustvo u raznim poslovnim oblastima kombinovano sa vrhunskim znanjem o proizvodu koji implementiramo, korišćenje godinama usavršavane metodologije, uz poseban pristup svakom klijentu, rezultovalo je velikim brojem uspešnih projekata.
Osnovna delatnost je fokusirana na Microsoft Dynamics poslovnim rešenjima i njihovoj integraciji sa drugim poslovnim rešenjima, na Microsoft-ovoj i drugim platformama.
USLUGE
Usluge u fazi dijagnostike sistema
Cilj ove faze je da klijent dobije najbolji predlog na koji način treba do promeni svoj postojeći informacioni sistem da bi stigao do željenih rezultata.
Rezultat treba da bude predlog rešenja, ponuda i terminski plan za predloženo rešenje. U okviru ove faze, u zavisnosti od složenosti sistema koji se analizira, primenjuju se različite aktivnosti kao što su:
- Definisanje dokumenta o poslovnim procesima korisnika
- Razmatranje funkcionalnosti postojećih softvera u upotrebi kod korisnika
- Analiza već definisanih poslovnih procedura (ako takve postoje), koliko ih podržava postojeći IS i koliko se primenjuju u praksi
- Sagledavanje postojeće IT infrastrukture
Usluge u fazi implementacije sistema
Implementacija počinje potpisivanjem ugovora u kome je precizno definisan opseg projekta, a završava se puštanjem sistema (ili dela sistema) u rad.
U zavisnosti od veličine i složenosti projekta, način implementacije se može značajno razlikovati. Neke standardne aktivnosti tokom implementacije su:
- Analiza razlika i usklađenosti MS Dynamics rešenja sa potrebama korisnika (GAP/FIT analiza)
- Prilagođavanje softverskih proizvoda specifičnim potrebama klijenta
- Integracija sa drugim softverskim rešenjima u upotrebi
- Opšta i napredna obuka korisnika
- Migracija i konsolidacija podataka iz starih sistema
Usluge u fazi eksploatacije sistema
Svako preduzeće je promenljiv sistem koji prolazeći kroz razne životne cikluse menja prioritete u poslovanju, a samim tim zahteve i očekivanja od informacionog sistema.
Implementirano poslovno rešenje mora da odgovori tim zahtevima za promenama. Nakon završene implementacije pružamo sledeće usluge:
- Korisnička podrška
- Prilagođavanje sistema promenama u preduzeću nastalim nakon početka eksploatacije (novi poslovni procesi, proširenje delatnosti)
- Upgrade – zamena postojeće verzije softverskog rešenja novijom verzijom.
REFERENCE
- Dräger tehnika
- Beogradski sajam
- Pinoles
- Apex Solution Technology
- Lanus
- Dobrotvorni fond SPC „Čovekoljublje“
- Gradient
- Centrosinergija
- Energomontaža
- Kodar inženjering
- Triton oil
- Ferring Pharmaceuticals
- I-Cargo inc
- Donerra
- West Balkans Machinery
- California šped
- Metal-Hemiko
- Trag fondacija
- Virid
- Roaming Electronics
- Fondacija Ana i Vlade Divac
- Modulor
- Galeb grupacija
- Teikom
- Jadran